Μετάφραση- translation this blog

Τετάρτη, 2 Αυγούστου 2017

Πρωινό σαν βασιλιάς, μεσημεριανό σαν πρίγκηπας και βραδινό σαν φτωχός

Αυτή είναι η μυστική φόρμουλα για αδυνάτισμα, σύμφωνα με έρευνα.
Λέγεται ότι ο καλύτερος τρόπος διατροφής είναι να τρώμε το πρωί σαν βασιλιάδες, το μεσημέρι σαν πρίγκιπες και το βράδυ σαν φτωχοί. Και τώρα, οι επιστήμονες έρχονται να το επιβεβαιώσουν.
Μια μελέτη σε 50.000 άτομα διαπίστωσε ότι όσοι έκαναν το πρωινό τους το μεγαλύτερο γεύμα της ημέρας είχαν χαμηλότερο δείκτη μάζας σώματος σε σύγκριση με τους ανθρώπους που
περίμεναν το δείπνο, ακόμη και στην περίπτωση που έτρωγαν παρόμοιο αριθμό θερμίδων.
Οι ερευνητές από τη Σχολή Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου Loma Linda, στην Καλιφόρνια, βρήκαν επίσης ότι η παράταση του χρόνου ανάμεσα στο τελικό φαγητό της ημέρας και στο πρωινό συνδέθηκε με χαμηλότερους δείκτες μάζας σώματος.
Η Δρ Χάνα Καλιόβα (Hana Kahleova), επικεφαλής συγγραφέας της μελέτης, είπε ότι για να διατηρήσουν οι άνθρωποι ένα υγιές βάρος, πρέπει να τρώνε πρωινό και μεσημεριανό γεύμα, να παραλείπουν το δείπνο και να αποφεύγουν τα σνακ, αλλά και να κάνουν το πρωινό τους το μεγαλύτερο γεύμα της ημέρας.
«Η κατανάλωση ενός μεγάλου πρωινού μειώνει τους πόθους της πείνας, ειδικά για γλυκά και λίπη», επισήμανε η Κολιόβα.
«Η τακτική κατανάλωση πρωινού», εξήγησε, «φαίνεται να αυξάνει την κορεσμό, να μειώνει τη συνολική κατανάλωση ενέργειας, να βελτιώνει τη συνολική διατροφική ποιότητα, να μειώνει τα λιπίδια του αίματος και να βελτιώνει την ευαισθησία στην ινσουλίνη και την ανοχή στη γλυκόζη».
«Από την άλλη πλευρά», πρόσθεσε, «η κατανάλωση γευμάτων το βράδυ έχει γενικότερα, αντίθετα αποτελέσματα, τα οποία επηρεάζουν αρνητικά το σωματικό βάρος».
Η έρευνα δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Journal of Nutrition.
Πηγή: Telegraph / Εικόνες Pixabay

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου