Μετάφραση- translation this blog

Σάββατο, 24 Ιουνίου 2017

Φαουστίνο Ασπρίγια: «Τα ματς που άλλαξαν τη ζωή μου»

Φαουστίνο Ασπρίγια: «Τα ματς που άλλαξαν τη ζωή μου»

Ο Φαουστίνο Ασπρίγια εξομολογείται στο FourFourTwo τα παιχνίδια που άλλαξαν την καριέρα και τη ζωή του.
Κουκούτα – Μιγιονάριος 2-1 (21 Μαΐου 1989)

«Κάθε παίκτης ονειρεύεται να σκοράρει στο ντεμπούτο του. Και εγώ το κατάφερα απέναντι στους πρωταθλητές Κολομβίας. Ήμουν μόλις 19 ετών, όμως είχα παίξει πολύ καλά και πέτυχα και τα δύο γκολ απέναντι στον θρυλικό Σέρχιο Γκοϊκοϊτσέα. Κάπως έτσι ξεκίνησε η ιστορία μου ως ποδοσφαιριστής».
Μίλαν – Πάρμα 0-1 (21 Μαρτίου 1993)
«Αυτή παραμένει μία από τις πιο ευτυχισμένες στιγμές στη ζωή μου. Παίζαμε απέναντι σε μία από τις καλύτερες Μίλαν όλων των εποχών, που τότε έτρεχε αήττητο σερί 58 αγώνων. Περάσαμε πολύ δύσκολα στο San Siro, αλλά κερδίσαμε ένα φάουλ και το εκτέλεσα τόσο καλά, που ο Ρόσι δεν είχε καμία ελπίδα”.

 Συνέχεια ΕΔΩ
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου