Μετάφραση- translation this blog

Κυριακή, 14 Μαΐου 2017

Ο Ραφίνια στο FourFourTwo!

Ο Ραφίνια στο FourFourTwo!


Ο Ραφίνια μίλησε αποκλειστικά στο FourFourTwo για τις προτάσεις που έχει και το μέλλον του.
Ο Ραφίνια έχει ξεκινήσει μόλις 9 φορές φέτος με την Μπάγερν στην Bundesliga και με το συμβόλαιό του να ολοκληρώνεται το καλοκαίρι του 2018, υπάρχει πιθανότητα να φύγει από το Μόναχο
με το τέλος της σεζόν. Ο Βραζιλιάνος μίλησε στο FFT για το μέλλον του.
«Δεν σκέφτομαι από τώρα τυχόν προτάσεις. Έχω τον ατζέντη μου για αυτό. Είναι αλήθεια, όμως, ότι υπάρχουν. Ενδιαφέρονται για μένα ομάδες από την Premier League. Δεν θα ήθελα να αποκαλύψω ονόματα. Παίζω για την Μπάγερν, μία από τις καλύτερες ομάδες στην Ευρώπη. Είμαι χαρούμενος εδώ, όμως είναι πάντα καλό να ξέρεις ότι και άλλες ομάδες σε θέλουν, καθώς αυτό δείχνει ότι κάνεις σωστά τη δουλειά σου», μας είπε αρχικά ο Ραφίνια.
Rafinha
«Δεν είναι η πρώτη φορά, που συμβαίνει κάτι τέτοιο. Φυσικά, κάθε παίκτης ονειρεύεται να παίξει στο Champions League. Θα ήθελα, όμως, να μάθω μία άλλη κουλτούρα και μία άλλη γλώσσα. Γιατί όχι; Πάντα παρακολουθώ παιχνίδια της Premier League. Είναι πολύ συναρπαστικό να βλέπεις 5-6 ομάδες να παλεύουν για τον τίτλο. Πιθανότατα είναι το καλύτερο πρωτάθλημα στον κόσμο».
Ο Ραφίνια πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της καριέρας του στην Ευρώπη στη Γερμανία. Αρχικά με τη Σάλκε και στη συνέχεια με την Μπάγερν. Λέει, όμως, ότι δεν τον τρομάζει ο ρυθμός της Premier League. «Το παιχνίδι στην Αγγλία βασίζεται πολύ στη φυσική κατάσταση και στη δύναμη. Όταν έφτασα για πρώτη φορά στη Γερμανία ήμουν 18 ετών και οι παίκτες της Σάλκε μου φαίνονταν... τεράστιοι. Οι αμυντικοί τους ήταν ακόμη πιο ψηλοί και εγώ ζύγιζα τότε 60 κιλά! Έπρεπε να μάθω να αποφεύγω την επαφή με τον αντίπαλο, καθώς δεν υπήρχε περίπτωση να κερδίσω μονομαχία. Έτσι, έμαθα να διαβάζω καλύτερα το παιχνίδι. Έτσι, δεν με τρομάζει τίποτα».
Philipp Lahm, Rafinha
Παρά το γεγονός ότι υπάρχουν προτάσεις από την Αγγλία, ο Ραφίνια αποκάλυψε ότι δεν είναι σίγουρος που θα παίζει την επόμενη σεζόν. «Είναι έκπληξη για μένα αυτές οι προτάσεις, καθώς έχω ακόμη έναν χρόνο στο συμβόλαιό μου. Παίζω στην Μπάγερν για έξι χρόνια και είμαι ήδη στη Γερμανία για 12. Ξέρω πολύ καλά την Bundesliga και, ευτυχώς, έχω κερδίσει πολλούς τίτλους εδώ. Όταν είσαι ποδοσφαιριστής, όμως, ποτέ δεν ξέρεις τι θα συμβεί, ειδικά όταν βρίσκεσαι σε μεγάλη ομάδα. Πραγματικά δεν ξέρω τι μπορεί να συμβεί το καλοκαίρι».
Με το τέλος της σεζόν θα έρθουν σημαντικές αλλαγές στην Μπάγερν, με τους Τσάμπι Αλόνσο και Λαμ να αποσύρονται από την ενεργό δράση. «Είμαι πολύ λυπημένος που αποσύρεται ο Λαμ. Είμαι χαρούμενος που έπαιξα δίπλα του τόσα χρόνια, καθώς κατά τη γνώμη μου είναι ο κορυφαίος μπακ στην ιστορία. Ακόμη και έτσι, όμως, κατάφερα να παίξω σε περισσότερα από 200 παιχνίδια για την Μπάγερν. Σίγουρα δεν το κατάφερα μόνο και μόνο επειδή είμαι ωραίος! Τώρα που ο Λαμ θα σταματήσει, θέλω να παίζω ακόμη περισσότερο!».

http://www.gazzetta.gr/fourfourtwo/article/1080250/o-rafinia-sto-fourfourtwo

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου