Αρκετούς μήνες πριν κλείσαμε αυτό το ταξίδι με δύο πολύ καλές μου φίλες και ήταν κάτι που περιμέναμε με ανυπομονησία. Ρώμη!
Το ταξίδι μας ήταν πολύ καλό και νωρίς το μεσημέρι φτάσαμε στην πρωτεύουσα της Ιταλίας. Σύμμαχoς μας σε αυτήν την απόδραση
ήταν ο τέλειος καιρός. Από το αεροδρόμιο του Τσιαμπίνο πήγαμε με λεωφορείο στον κεντρικό σταθμό της Ρώμης, Τερμίνι, και από εκεί με ταξί για το ξενοδοχείο. Αν κλείσετε εγκαίρως διαδικτυακά τα εισιτήρια σας με το λεωφορείο, δεν υπάρχει περίπτωση να ταλαιπωρηθείτε. Χωρίς καμία καθυστέρηση φτάσαμε στο Τερμίνι.

Η εμπειρία διαμονής

Το ξενοδοχείο μας ήταν πολύ κοντά στο Βατικανό. Το Atlante Garden Hotel μας άφησε απόλυτα ικανοποιημένες και χορτάτες μιας και το πρωινό τους ήταν απλά φανταστικό! Το μόνο που μας φάνηκε περίεργο ήταν πως νιώθαμε λίγο παραπάνω τα διερχόμενα αυτοκίνητα μέσα στο δωμάτιο, αλλά αυτό ήταν μια μικρή λεπτομέρεια μπροστά στη γενική εμπειρία διαμονής. Βγήκαμε αμέσως και η πρώτη στάση ήταν στο Βατικανό. Επιβλητικότατο, με πάρα πολύ κόσμο και βέβαια, και μεγάλη προστασία από την αστυνομία. Η Βασιλική του Αγίου Πέτρου μας εντυπωσίασε και νομίζω πως ήταν από τα πιο όμορφα μνημεία που είδαμε στην πόλη.
Rome Skyline

Ξεκινώντας μελωδικά την ημέρα

Η μέρα μας άρχισε με μία βόλτα στον ποταμό Τίβερη με τις πολλές γέφυρες που ενώνουν την πόλη. Η θέα είναι τόσο μαγευτική που επιδιώκαμε να διασχίζουμε καθημερινά την γέφυρα των Αγγέλων, όπου πλανόδιοι μουσικοί έντυναν με γλυκές μελωδίες και ρομαντισμό τον ηλιόλουστο πρωινό περίπατό μας. Εκεί είδαμε το Castel SantAngelo, ένα μεγαλοπρεπές κάστρο. Περνώντας απέναντι, επισκεφθήκαμε όσες περισσότερες πλατείες μπορούσαμε.
Διακοπές στη Ρώμη; Βρες εδώ πολυτελή δωμάτια σε οικονομικές τιμές!
Tevere river, Rome, Italy

Ο πλατείες που μας γοήτευσαν

Piazza del Popolo, Piazza Navona, Piazza di Trevi, Piazza di Spagna. Την τελευταία την χαρακτηρίζει η χλιδή, καθώς εκεί βρίσκονται τα διάσημα ισπανικά σκαλοπάτια και το σιντριβάνι “Fontana della Barcaccia”, καθώς και τον δρόμο με όλα τα διάσημα καταστήματα. Σε αυτήν την πλατεία απολαύσαμε το βραδινό μας, το οποίο κατ΄ άλλους χαρακτηρίζεται ως ακριβό (περίπου  20ευρώ το άτομο.) Επισκεφθήκαμε τις Βασιλικές του Αγίου Ανδρέα και της Αγίας Αικατερίνης, αλλά και σε όποια άλλη μικρή εκκλησία μας επιτρεπόταν η είσοδος! Η καθεμία με τη δική της αρχιτεκτονική ιδιαιτερότητα, όπου η αισθητή της μεγαλοπρέπειας και του θαυμάσου μας κατέκλυσε. Γυρίσαμε κεντρικούς δρόμους με καταστήματα όλων των ειδών και εκμεταλλευτήκαμε τις εκπτώσεις για ένα πραγματικό shopping therapy!
Rome sunset

Tour στα διασημότερα αξιοθέατα της Ρώμης

Fontana di Trevi, απλώς μαγευτική. Είχε πάρα πολύ κόσμο, βρήκαμε και συμπατριώτες, ρίξαμε το κέρμα μας με την ευχή να πραγματοποιηθούν οι ευχές των ανθρώπων γύρω μας! Ο δρόμος μας έβγαλε στο Πάνθεον, το οποίο ενώ έχει τη γοητεία του, δεν εντυπωσιάζει όσο τα άλλα αξιοθέατατ της πόλης. Το Κολοσσαίο -από την άλλη πλευρά- ήταν μία ξεχωριστή εμπειρία, άκρως επιβλητικό και με πάρα πολύ κόσμο. Τέλος επισκεφθήκαμε και το Museum Leonardo Da Vinci, όπου μάθαμε για όλα αυτά που ασχολήθηκε ο γνωστός ζωγράφος – και όχι μόνο.
Rome
Απολαύσαμε τον καφέ μας σε διάφορα μαγαζιά και βέβαια φάγαμε το γευστικό gelato (τυπικό ιταλικό παγωτό), που μας άρεσε πάρα πολύ! Σε ότι έχει να κάνει με φαγητό και ποτό, η πόλη έχει πολλά μικρά μαγαζιά για να βιώσεις την ιταλική γαστρονομία. Όσο για την περιβόητη ιταλική πίτσα; Πρέπει να ψάξετε για να βρείτετην αυθεντική, δεν είναι το ίδιο καλή σε όλα τα εστιατόρια. Το ίδιο ισχύεις και για την pasta (μακαρόνια) με τις διάσημες παραδοσιακές σάλτσες. Νυχτερινή ζωή δεν νιώσαμε, καθώς προτιμήσαμε την ξεκούραση. Ούτως ή άλλως, οι Ιταλοί προτιμούν να κάθονται στις πλατείες τους, παρά να πηγαίνουν σε μαγαζιά. Οι αποστάσεις είναι όλες κοντινές, σε σημείο που δεν το πιστεύαμε! Και το άλλο που μου έκανε εντύπωση είναι πως μιλάμε για μία σχεδόν επίπεδη πόλη. Με ελάχιστες ανηφόρες και κατηφόρες.
Προτείνουμε ανεπιφύλακτα την επίσκεψή σας στην Αιώνια πόλη. Βέβαια λίγες μέρες δεν φτάνουν για να την γυρίσεις όλη, όμως τα πιο βασικά κομμάτια μπορείς να τα χαρείς! Θεωρούμε τύχη τον καλοκαιρινό καιρό που είχαμε και ελπίζω οι δικές μας εντυπώσεις να σας φανούν χρήσιμες.