Μετάφραση- translation this blog

Τρίτη, 31 Μαΐου 2011

Το κορίτσι που αιωρείται

Natsumi Hayash
Η χαριτωμένη φωτογράφος Natsumi Hayash διηγείται:
«Μια μέρα ενώ πραγματοποιούσα ένα άλμα σε ένα διάσημο αξιοθέατο στο δυτικό Τόκιο, οι εργαζόμενοι σε ένα κατάστημα με σουβενίρ με είδαν και φοβήθηκαν για την ψυχική μου υγεία. Τους άκουσα να ψιθυρίζουν πράγματα όπως «Μα είναι τρελή η κοπέλα;» και «Μήπως πρέπει να καλέσουμε την αστυνομία;»
Γι ‘αυτό και εγώ σταμάτησα το άλμα μου και αφού τους ζήτησα συγγνώμη, τους δικαιολογήθηκα πως « παίρνω φωτογραφίες για να τις προβάλω στην γαμήλια δεξίωση μου ». Τα πρόσωπά τους ηρέμησαν και μου είπαν» Ωχ! συγνώμη » και » Συγχαρητήρια! «και ακόμη» Συνεχίστε αυτό που κάνετε»
«Εκείνη την μέρα πήρα ένα από τα καλύτερα πλάνα αιώρησης σε όλη τη σειρά φωτογραφιών.»
Είμαστε όλοι θύματα του άγχους. Με τις φωτογραφίες μου ελπίζω ότι οι άνθρωποι θα αισθάνονται κάτι σαν άμεση απελευθέρωση από
το στρες τις ημέρας τους βλέποντας με να αιωρούμαι. » αναφέρει η Natsumi Hayash.

Το κορίτσι που αιωρείται





Το κορίτσι που αιωρείται




Το κορίτσι που αιωρείται




Το κορίτσι που αιωρείται




Το κορίτσι που αιωρείται




Το κορίτσι που αιωρείται




Το κορίτσι που αιωρείται

 http://www.dinfo.gr/?p=36464#ixzz1NgmRsU1H

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου